Leisti

Oro linijų bendrovės, atnaujinusios reguliarius skrydžius iš Vilniaus oro uosto:

  • „Lufthansa“ - skrydis iš/į Frankfurto oro uostą (FRA). Skrydžių tvarkaraštį rasti ir bilietus įsigyti galite čia: www.lufthansa.com
  • „airBaltic“ - skrydžiai iš/į Rygos (RIX), Talino (TLL) ir Oslo (OSL) oro uostus. Skrydžių tvarkaraštį rasti ir bilietus įsigyti galite čia: www.airbaltic.com
  • „Wizz Air“ - skrydžiai iš/į Oslo (Sandefjordo Torpo) (TRF), Dortmundo (DTM) ir Eindhoveno (EIN) oro uostus.
    Skrydžių tvarkaraštį rasti ir bilietus įsigyti galite čia: www.wizzair.com

Oro linijų bendrovės, planuojančios atnaujinti reguliarius skrydžius iš Vilniaus oro uosto:

  • Nuo 2020 m. birželio 8 d.: „airBaltic“ - skrydžiai iš/į Amsterdamo (AMS) oro uostą.
    Skrydžių tvarkaraštį rasti ir bilietus įsigyti galite čia: www.airbaltic.com
  • Nuo 2020 m. birželio 11 d.: „airBaltic“ - skrydžiai iš/į Berlyno (TXL) oro uostą.
    Skrydžių tvarkaraštį rasti ir bilietus įsigyti galite čia: www.airbaltic.com

Informacija apie atnaujinamus skrydžius, jų dažnį bei tvarkaraštį dažnai keičiasi, tad kviečiame reguliariai tikrinti jūsų oro linijų bendrovės bei oro uosto teikiamą informaciją. 

Skrydžių tvarkaraštyje tiksliausia informacija pateikiama ne anksčiau kaip 24 val. iki numatomo skrydžio. 


  • Aktualią Užsienio reikalų ministerijos informaciją keliaujantiems galite rasti čia.
  • Aktualią informaciją apie Covid-19 galite rasti čia

[[#ex]]

Atnaujinus skrydžius, oro uoste galioja šios taisyklės:

  • Į terminalą įleidžiami tik galiojantį bilietą turintys keleiviai;
  • Į terminalą įleidžiami tik keleiviai, nešiojantys asmens apsaugos priemones (AAP), jas asmenims virš 6 metų amžiaus privaloma dėvėti nuolat;
  • Į terminalą įleidžiami keleiviai tik po pirminės sveikatos patikros – užtikrinama kūno temperatūros kontrolė ir įvertinami simptomai;
  • Visi keleiviai privalo praeiti pasienio kontrolę (iki kol taikoma visiška pasienio kontrolė).

Oro uoste įdiegtos šios papildomos saugumo priemonės:

  • Atvykimo ir išvykimo terminaluose keleiviams užtikrinamos rankų dezinfekavimo priemonės;
  • Terminalo patalpos, horizontalūs ir vertikalūs paviršiai kasdien valomi dezinfekavimo priemonėmis;
  • Apie prevencinius veiksmus dėl COVID -19 pranešama per garso sistemą, o vaizdo pranešimai rodomi terminalo ekranuose;
  • Tuo pačiu metu veikia ribotas skaičius keleivių registracijos stalų, skirtingų skrydžių registracijos vietos yra išdėstoma maksimaliu atstumu viena nuo kitos.
  • Priešais stalus dedamos eilių kliūtys, užtikrinamos papildomos dezinfekavimo priemonėmis, žymimi 1–2 m. atstumai, pateikiama  informacija apie atstumo laikymąsi;
  • Organinio stiklo skydai yra įmontuoti ant registracijos stalų, saugumo patikrinimo vietose ir prie įlaipinimo vartų;
  • Visiems darbuotojams ir partneriams asmens apsaugos priemonių (AAP) dėvėjimas yra privalomas;
  • Oro uoste yra sudaryta galimybė įsigyti asmens apsaugos priemonių;
  • Kas antra sėdimųjų suolų kėdė yra pažymėta kaip nenaudojama;
  • Terminale yra specialios dėžės, skirtos panaudotoms AAP išmesti;
  • Atvykus pildomos ir renkamos keleivių buvimo vietos formos (ICAO PLC);
  • Atvykstantiems keleiviams taikoma 14 dienų saviizoliacija. Saviizoliacija negalioja Baltijos šalių piliečiams, keliaujantiems po Baltijos šalis ir užsienio bei Lietuvos piliečiams atvykstantiems iš kiekvieną pirmadienį skelbiamų saugių valstybių sąrašo. Galiojantį sąrašą galite rasti čia.

Atsinaujinus skrydžiams, šiek tiek keičiasi ir saugumo reikalavimai:

Rankiniame bagaže bus leidžiama vežtis iki 500 ml dezinfekcinio skysčio, registruotame bagaže - iki 2 litrų. Svarbu, kad jis būtų originalioje pakuotėje su gamintojo etikete, kurioje nurodyta, kad tai yra dezinfekcinis skystis. Pabrėžiama, kad išimtis taikoma tik dezinfekcinėms priemonėms, kitiems skysčiams reikalavimai išlieka tie patys. Į lėktuvą (tiek rankiniame, tiek registruotame bagaže) ir toliau nebus galima pasiimti skysčių, kuriuose yra 70 proc. ir didesnė alkoholio koncentracija.

Visas taisykles ir draudžiamų gabenti daiktų sąrašą galite rasti čia.

[[#ex]]


Elektroninę formą*, kurią būtina užpildyti atvykus į Lietuvą, galite pildyti ir elektroniniu būdu čia.

*Tai Lietuvos Respublikos nustatyta privaloma saugumo priemonė dėl COVID-19 


 

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

(atnaujinta 2020-06-03)

[[#ex]]

Kas gali išvykti iš Lietuvos?          

Draudimas Lietuvos piliečiams išvykti nebegalioja. Užsieniečiai gali išvykti be apribojimų.


Kas gali atvykti į Lietuvą?

Atvykstantiems keleiviams taikoma 14 dienų saviizoliacija. Saviizoliacija negalioja Baltijos šalių piliečiams, keliaujantiems po Baltijos šalis ir užsienio bei Lietuvos piliečiams atvykstantiems iš kiekvieną pirmadienį skelbiamų saugių valstybių sąrašo. Galiojantį sąrašą galite rasti čia.


Kokius dokumentus reikia turėti oro uoste išvykstant iš Lietuvos (išskyrus Latviją ir Estiją)?

Ateidami į registraciją keleiviai turi būti paruošę dokumentus, kurie patvirtintų jų kelionės būtinumą – leidimas gyventi konkrečioje šalyje, registracijos dokumentai (kad keleivis yra registruotas konkrečioje šalyje), darbo sutartys (keliauja dirbti, yra įdarbintas konkrečioje šalyje), garantiniai laiškai, pakvietimo laiškai ir visi kiti panašaus pobūdžio dokumentai.


Kaip elgtis atvykus į oro uostą?

Užsidėti veido kaukę ar kitą veido apsaugos priemonę, o praėjus sveikatos patikrinimo postą, paruošti kelionės bilietą/rezervaciją, asmens tapatybę įrodančius dokumentus ir kelionės tikslą pagrindžiančius dokumentus (išskyrus Vokietijos piliečiams). Dokumentus laikyti rankose ir jei tai įmanoma pateikti patikrinti per atstumą (pvz., atversti asmens dokumento puslapį su viza ir tt.).


Kur Vilniaus oro uoste galima įsigyti asmens apsaugos priemonių?

Terminale yra du savitarnos aparatai: vienas atvykime prie pasienio patikros, kitas – išvykime prie įėjimo į terminalą. Pardavimo automatas kol kas priima tik grynuosius pinigus.


Kokie reikalavimai taikomi išvykimui?          

Nuo 2020-03-20 visuose Lietuvos oro uostuose į terminalus bus įleidžiami tik išvykstantys keleiviai, kurie su savimi turės numatomo skrydžio bilietą (fiziniu ar elektroniniu formatu). Vyresniems nei 6 m. keleiviams privaloma dėvėti kaukes, bus tikrinama temperatūra. Galės skristi sveiki, kvėpavimo takų infekcijomis nesergantys keleiviai, neturintys temperatūros (<37,3 ⁰). Taip pat turėti kelionę pagrindžiančius dokumentus – darbo sutartį, darbdavio garantinį raštą, sutartį su mokymosi įstaiga. Papildomi dokumentai bus nereikalingi Latvijos ir Estijos Respublikų piliečiams.


Ar bus vykdoma pasienio patikra, išvykstant iš Lietuvos?                

Pagal Valstybės sienos apsaugos tarnybos pateiktą informaciją, tikrinami tiek iš Šengeno, tiek iš ne Šengeno šalių atvykstantys keleiviai. Ši procedūra numatyta iki 2020-06-16


Prieš kiek laiko turiu atvykti į oro uostą?     

Ne mažiau kaip 2 val. iki skrydžio.


Jei turiu skrydžio bilietus, ar skrydis tikrai bus vykdomas?              

Bilietų turėjimas negarantuoja, kad skrydis įvyks, jis gali būti atšauktas ar perkeltas, priklausomai  nuo besikeičiančios situacijos Lietuvoje ir pasaulyje. Patariame sekti informaciją oro uosto puslapyje arba kreiptis tiesiogiai į bilietų pardavėją (aviakompaniją, kelionių agentūrą ar pan.)


Kokie reikalavimai taikomi atvykimui?

Lietuvos oro uostuose nuo 2020-03-14 pradėta visų be išimties atvykstančių keleivių sveikatos patikra,  kurią vykdo Nacionalinis visuomenės sveikatos centras (NVSC) - visi atvykstantys keleiviai tikrinami termovizoriaus pagalba, taip pat privalo užpildyti išduotą anketą dar lėktuve, ją patikslinti pagal poreikį ir atiduoti jau oro uosto atvykimo terminale NVSC specialistams. Keleiviai  išleidžiami iš oro uosto  tik įsitikinus, kad atliktos minėtos procedūros. 


Kur man Vilniuje izoliuotis, jei neturiu tam skirtų patalpų?

Jeigu atvykus iš užsienio šalių į Vilnių reikalingos patalpos saviizoliacijai, prašoma kuo anksčiau registruotis užpildyti šią anketą.

Kilus klausimams apie apgyvendinimą savivaldybės numatytose patalpose ir transportavimą, informacija teikiama tel. 8 612 15092 kasdien nuo 8.00 iki 18.00 val. Kilus klausimams dėl karantino sąlygų, kreipkitės į Nacionalinio visuomenės sveikatos centro karštąją liniją tel. +370 618 79984 ir +370 616 94562.


Ar vykdoma pasienio patikra, atvykstant į Lietuvą?     

Pagal Valstybės sienos apsaugos tarnybos pateiktą informaciją, tikrinami tiek iš Šengeno, tiek iš ne Šengeno šalių atvykstantys keleiviai. Ši procedūra numatyta iki 2020-06-16.


Ar galima per Lietuvos Respubliką vykti tranzitu?        

Leidžiamas asmenų, grįžtančių į savo gyvenamosios vietos valstybę arba dėl kurių yra motyvuotas užsienio valstybės prašymas, taip pat jūrininkų tranzitas per Lietuvos Respublikos teritoriją be būtinojo sustojimo, suformavus asmenų ar transporto priemonių grupes ir užtikrinus šių grupių privalomą palydą (konvojų) nuo atvykimo į Lietuvos Respubliką iki išvykimo iš jos per tarptautinius sienos kirtimo punktus. Reikalavimas suformuoti asmenų ar transporto priemonių grupę ir užtikrinti šios grupės privalomą palydą (konvojų) nuo atvykimo į Lietuvos Respubliką iki išvykimo iš jos per tarptautinius sienos kirtimo punktus netaikomas Estijos Respublikos ir Latvijos Respublikos piliečiams ir šiose valstybėse teisėtai gyvenantiems asmenims. Jūrininkų tranzitas gali būti vykdomas laivybos bendrovei ar laivo agentui užtikrinus jų saugų pervežimą nuo atvykimo į Lietuvos Respubliką iki išvykimo iš jos per tarptautinius sienos kirtimo punktus.


Ar į oro uostą gali atvykti keleivius pasitinkantys asmenys?           

Šiuo metu pasitikti keleivius galimybė yra tik lauke. Rekomenduojama atvykstančių laukti automobiliuose. Pasitinkant keliaujančius asmenis, taip pat rekomenduojama laikytis asmens higienos ir saugumo reikalavimų. Taip pat reikia įvertinti, kad dėl taikomų procedūrų (temperatūros matavimas, anketų pildymas, pasų kontrolės patikra) keleiviai gali terminale užtrukti ilgiau nei įprastai.


Kaip priimti sprendimą dėl skrydžio bilietų pirkimo?   

Rekomenduojame įvertinti esamą situaciją tiek Lietuvoje, tiek šalies, į kurią ketinama vykti dėl COVID-19, taip pat skrydžiui pasirinktą laiką bei galiojančius nutarimus. Sprendimą priimti turi patys perkantieji,  tačiau garantijų niekas negali suteikti.


Ar galima nusipirkti skrydžio bilietus oro uoste?            

Bilietų ofisų veikimas bus atnaujintas prasidėjus reguliariems skrydžiams, tačiau dėl keleivių ir darbuotojų saugumo į oro uostą bus įleidžiami tik keleiviai, jau turintys bilietus į vykdomus skrydžius.


Skrydžio dieną noriu pasikeisti bilietą. Ar yra galimybė?                  

Likus mažiau nei 24 val. bilietus keisti galima tik oro uosto bilietų kasose. Bilietų kasos atsidaro likus 2 val. iki numatyto skrydžio ir užsidaro iš karto po vartų uždarymo.


Kur kreiptis dėl kompensacijos, susijusios su skrydžių pokyčiais? 

Dėl šio klausimo rekomenduojama kreiptis tiesiogiai į aviakompaniją, kelionės organizatorių ar jūsų bilietų pardavėją.


Ar reikės laikytis saviizoliacijos 14 d., atvykus į Lietuvą?                  

Atvykstantiems keleiviams taikoma 14 dienų saviizoliacija. Saviizoliacija negalioja Baltijos šalių piliečiams, keliaujantiems po Baltijos šalis ir užsienio bei Lietuvos piliečiams atvykstantiems iš kiekvieną pirmadienį skelbiamų saugių valstybių sąrašo. Galiojantį sąrašą galite rasti čia.


Kur rasti informaciją dėl šalies, į kurią vykstama, reikalavimų?    

Rekomenduojame kreiptis į Užsienio reikalų ministeriją visą parą veikiančiu telefonu 8 5 2362444.


Ar galima atvykti į oro uostą (Vilniaus, Kauno, Palangos) viešuoju transportu?                  

Viešuoju transportu atvykti į oro uostą galima. Nuo kovo 13 d. viešajame transporte laikinai sustabdyta prekyba vienkartiniais bilietais iš vairuotojų. Tačiau dėl šiuo metu esančių tvarkaraščio pakeitimų reikia būtinai pasitikslinti autobusų tvarkaraščius ir susiplanuoti kelionę viešuoju transportu iš anksto: www.stops.lt

Autobusų tvarkaraščius iš Vilniaus oro uosto realiu laiku galima matyti virtualioje švieslentėje.

Vilniaus oro uosto puslapyje autobusų tvarkaraštis pateikiamas: https://www.stops.lt/vilnius/#bus

Kauno oro uosto puslapyje pateikiamas 29G tvarkaraštis: https://www.stops.lt/kaunas/#bus/29g/a-b

Palangos oro uosto puslapyje pateikta informacija:  https://www.palanga-airport.lt/lt/pries-skrydi/susisiekimas/viesasis-transportas 


Ar galima atvykti į Vilniaus oro uostą traukiniu?            

Šiuo metu sustabdyti oro uosto traukinių reisai. Šis tvarkaraštis VNO informaciniuose stenduose skelbiamas nėra. Šiuo metu Vilniaus oro uostą galima pasiekti traukiniu, vykstančiu Vilnius - Jašiūnai arba Jašiūnai – Vilnius  (šis traukinys sustoja Vilniaus oro uoste, reikia pasirinkti kryptis Vilniaus oro uostas – Jašiūnai arba Jašiūnai – Vilniaus oro uostas).

Tvarkaraštis ir bilietai: www.traukiniobilietas.lt


Ar vykdomi tarpmiestiniai ir tarptautiniai autobusų reisai, kuriais keleiviai gali pasiekti oro uostus?

Tarptautiniai reisai nevyksta. Užsakomieji tarpmiestiniai – vykdomi, tačiau reguliaraus grafiko dažnu atveju nėra. Pageidaujamas kryptis reikia tikrinti su kiekvienu vežėju individualiai, kadangi, nesurinkus keleivių, reisai nevykdomi. Paslauga gali naudotis keleiviai, kuriems netaikomos saviizoliacijos procedūros.

„Ollex“ atnaujina keleivių vežimą specialiaisiais reisais tarp Klaipėdos ir Vilniaus oro uosto, ir tarp Kauno ir Vilniaus oro uosto. Susipažinti su tvarkaraščiais ir bilietus įsigyti galite čia.

Informaciją apie skirtingų vežėjų veiklą galima rasti čia:


Ar taksi vykdo savo veiklą Vilniaus oro uosto teritorijoje?               

Taip, taksi veikla vykdoma. Ja gali naudotis keleiviai, kuriems netaikomos saviizoliacijos procedūros.


Ar veikia automobilių stovėjimo aikštelės prie Vilniaus oro uosto?                     

Vilniaus oro uoste tiek trumpalaikio stovėjimo aikštelės (PC, P2, P3), tiek daugiaaukštė ilgalaikio stovėjimo aikštelė P4  yra automatizuotos, veikia 24/7. Apmokėjimas už parkavimą – mobiliąja Unipark aplikacija ir automatinėse kasose kortele ir grynaisiais.


Ar galima susigrąžinti pinigus už automobilių stovėjimą Vilniaus oro uoste, jeigu skrydis atšauktas?   

Jei karantino metu automobilį teko palikti Vilniaus oro uosto „UniPark“automobilių stovėjimo aikštelėse, prašome kreiptis į info@unipark.lt, skubos atvejais - į aptarnavimo centrą numeriu +370 700 77877. Dėl situacijos su viruso COVID- 19 išplitimu pasaulyje, Vilniaus oro uosto administracija ir stovėjimo aikštelių valdytojas „Unipark“ sutinka leisti pakeisti automobilių rezervacijos laiką į vėlesnį arba grąžinti pinigus už užsakytą ilgalaikį stovėjimą Vilniaus ilgalaikio stovėjimo aikštelėse tais atvejais, kai atšaukiami skrydžiai arba nutariama nevykti į šalis, Užsienio reikalų ministerijos draudžiamas kelionėms dėl koronaviruso išplitimo. Tokiu atveju pageidaujančių padaryti pakeitimą arba pinigų grąžinimą maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu info@unipark.lt, nurodant rezervacijos duomenis: vardą, pavardę, sąskaitos numerį, banko kodą, ir atsiunčiant planuotos kelionės dokumentą: bilietų užsakymą, atšaukimą. Kompensacijos išmokamos 10 d.d. laikotarpyje.


Kokios parduotuvės ir kavinės veikia? Ką jose galima nusipirkti? Koks darbo laikas?       

Atnaujinus skrydžius veiks šios parduotuvės ir kavinės, kurių darbo laikas bus derinamas prie skrydžių tvarkaraščio:

• Narvesen išvykimo registracijos salėje, Narvesen Knygynas prie A15 vartų, ir atvykimo salėje.

• Heinemann Duty Free |Travel Value parduotuvė už aviacijos saugumo patikros, tarp A15 ir A16 vartų.

• Restoranas Charlie Pizza prie A15 vartų.  

• Savitarnos aparatai, kuriuose galima įsigyti užkandžių, gaiviųjų gėrimų, vandens, karštų gėrimų. Savitarnos aparatai veikia visą parą. 


Kokios paslaugos teikiamos oro uoste? Koks darbo laikas?                     

Vilniaus oro uoste veiks įmonės teikiančios šias paslaugas, kurių darbo laikas bus derinamas prie skrydžių tvarkaraščio:

• Bilietų kasos „Litcargus“ (išvykimo registracijos salės 2 aukšte kairėje),

• Bankai „Medicinos bankas“ (išvykimo registracijos salėje ir atvykimo A sektoriuje),

• Bagažo pakavimas ir saugojimas „Pack&Fly“ (išvykimo registracijos salė),

• Pamestas bagažas „Lost&Found“ (atvykimo bagažo salė),

• Lėktuvų stebėjimo aikštelė – veikia, tik taikomi Vyriausybės numatyti apribojimai ir reikalavimai.


Ar veikia greta Vilniaus oro uosto esantis „Air Inn“ viešbutis?

Taip, veikia. Visą informaciją rasite www.airinn.lt   


Ar organizuojamos ekskursijos oro uoste?  

Kol kas ekskursijos nėra organizuojamos.


Kur kreiptis pasijutus blogai ar turint klausimų dėl koronaviruso?                     

Koronaviruso karštoji linija: 1808, +370 37 367 963 (skambinant iš užsienio) arba savo šeimos gydytoją.


Kur kreiptis dėl sveikatos prevencijos klausimų?           

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistai: +370 618 79 984; +370 616 94 562

info@nvsc.lt; koronavirusas@sam.lt


Kur kreiptis kelionių rekomendacijų klausimais?           

Užsienio reikalų ministerija: +370 5 236 2444

Klausimai, skirti diplomatinėms atstovybėms, turėtų būti siunčiami konkrečios diplomatinės atstovybės elektroninio pašto adresu: http://keliauk.urm.lt/lt/embasycontacts


Kur kreiptis dėl pasienio klausimų?

Valstybės sienos apsaugos tarnyba: +370 5 271 9305

ncc.lithuania@vsat.vrm.lt


Kur kreiptis dėl oro uostų klausimų (Vilniaus, Kauno ir Palangos)?                     

Lietuvos oro uostai: +370 612 44 442


Kur kreiptis dėl viešosios tvarkos, policijos veiklos klausimų?        

Lietuvos policija: 8 700 60 000

info@policija.lt


Kur galima rasti informaciją apie saviizoliaciją?              

Informaciją dėl saviizoliacijos galima rasti savivaldybių internetiniuose puslapiuose.

Taip pat daugiau informacijos galite rasti: http://sam.lrv.lt/lt/koronavirusas/informacija-visuomenei/rekomendacijos ;


Kiek laiko truks karantinas?        

Karantinas Lietuvos Respublikoje truks iki 2020-06-16 24 val.


Naudingos nuorodos                

Daugiau informacijos galite rasti: http://sam.lrv.lt/lt/koronavirusas/informacija-visuomenei/rekomendacijos ;

http://koronastop.lrv.lt/

[[#ex]]

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2020 06 03 d. 13:42
Atgal